دوره آموزش زبان کودکان

دوره آموزش زبان کودکان در سنین 5 تا 8 سال با شرایط زیر برگزار میشود:

مقاطع سنی آموزش زبان کودک و نوجوان

دوره آموزشی ترمیک زبان کودکان و نوجوانان در مقاطع سنی مختلف در آکادمی زبان عصر ارتباطات به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. این دوره ها شامل سه دوره گوناگون با تفکیک سنی است و هر کدام از این دوره ها شرایط خاص خود را دارا هستند.

آموزش ترمیک زبان کودکان 5 تا 8 سال

بصورت حضوری و آنلاین

شرایط دوره ترمیک زبان انگلیسی برای کودکان 5 تا 8 سال شامل موارد زیر می شود:

مدت دوره
16 جلسه هفته ای 1 یا 2 جلسه – 1 ساعت و نیم کلاس حضوری – 1 ساعت کلاس آنلاین
کتب آموزشی
مجموعه کتاب های Pockets – Fun Fun
هزینه دوره
300000 هزار تومان

محتویات دوره

محتویات دوره آموزش ترمیک زبان انگلیسی کودکان مانند آموزش زبان در دوران مهد کودک اجرا می شود. یعنی محتویات دوره با خصوصیات زیر ارائه خواهد شد:

  • کتاب های آموزشی: مجموعه کتاب های
  • کتاب کودکان آموزش زبان 5 تا 8 سال کرج
  • Pockets – Fun Fun
  • با کودکان به زبان انگلیسی صحبت می شود.
  • آموزش زبان انگلیسی به این گروه سنی به همراه شعر، بازی، کارت های آموزشی و موسیقی انجام می شود. آن ها کلمات و مکالمه را در سطح سنی خود توسط اساتیدی که در این زمینه آموزش دیده اند، یاد می گیرند.
  • در این دوره از دوره ترمیک زبان انگلیسی به هیچ وجه نوشتن و خواندن با بچه ها کار نمی شود. اعتقاد این مجموعه آموزشی پس از سال ها تجربه این است که تمرین خواندن و نوشتن با بچه هایی که در این محدوده سنی هستند، آن ها را از یادگیری زبان انگلیسی دلزده می کند.

دوره آموزش زبان کودکان آموزشگاه زبان کرج

مدت دوره آموزش زبان کودکان

آموزش زبان خردسالان برای این رنج سنی در 16 جلسه به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. مدت زمان هر جلسه یک ساعت در نظر گرفته شده است که به تعداد 2 جلسه در هر هفته خواهد بود. همه جلسات آموزشی به صورت کامل ضبط می شود و همین ویژگی به خانواده ها این امکان را می دهد تا بتوانند تا جلسه بعدی و حتی پس از آن مطالب را با بچه ها مرور کنند. در واقع مطالب آموزشی برای همیشه در اختیار بچه ها خواهد بود.

هزینه دوره آموزش زبان کودکان

شهریه این دوره ترمیک کودکان 300.000 هزار تومان است.

در تمامی دوره های آنلاین در هر ترم امکان برگزاری 1 جلسه حضوری یا پشتیبانی با واتساپ برای رفع اشکال نیز وجود دارد.

روش آموزشی، اهداف و دست آورد های این دوره

ایجاد یک محیط پرنشاط در کنار یک مدرس حرفه ای و با تجربه، که با استفاده از شیوه های نوین آموزشی با کودکان عزیز شما بصورت کاملا انگلیسی صحبت می کند تا دانش آموزان با قرار گرفتن در یک محیط کاملا انگلیسی هر چه سریع تر قادر به فهم و صحبت کردن به زبان انگلیسی گردند، راز اصلی موفقیت ما در آموزش زبان به کودکان شما می باشد.

آموزش شعر، بازی های هدفمند به زبان انگلیسی و با روش های خاص جهت یادگیری بهتر، آموزش کلمات با تلفظ صحیح و مکالمه از اهداف اصلی این دوره می باشند و دانش آموزان در پایان دوره مسلط به مکالمه در سطح مقدماتی می گردند.

همچنین در پایان دوره برای دانش آموزان جشن گرفته می شود و یک مدرک پایان دوره معتبر به ایشان تقدیم می گردد.

آموزش زبان کودک و نوجوان در بهترین آموزشگاه زبان کودک در کرج به چه صورت است؟

آموزش زبان کودک برای تمام مقاطع سنی شامل جلسات آموزشی مختلفی می شود که زبان آموزان پس از گذراندن این دوره ها می توانند به خوبی انگلیسی صحبت کنند. در این دوره ها اساتید متخصص و مجرب با تمرکز بر تقویت مهارت های شنیداری (listening) و گفتاری (Speaking) به کودکان کمک می کنند تا بتوانند به خوبی کلمات را تشخیص بدهند و سپس با استفاده از آموخته های خود، به خوبی صحبت کنند.

با ما در بهترین آموزشگاه زبان کودک در کرج آینده ای بهتر برای فرزند خود خواهید ساخت.

آموزش زبان در موسسه زبان های خارجه عصر ارتباطات با حضور کادری متخصص و دوره دیده لحظات شادی را برای کودکان شما بهمراه خواهد داشت.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 5