Table of Contents

کلاس های بحث آزاد Free discussion

دوره مکالمه و بحث آزاد زبان انگلیسی برای زبان آموزانی طراحی گردیده که قصد دارند .

تا با تمرین بیشتر و مداوم و فارغ از مهارت‌های دیگر زبانی، به روانی کلام، تصحیح اشتباهات و فعال شدن بیشتر دانش زبانی خویش بپردازند. این دوره‌ها 6 ترم هستند و هر ترم شامل 18 جلسه آموزشی است.

 

بهترین آموزشگاه زبان در کرج

نمونه ای از کلاس بحث آزاد

کلاس بحث آزاد پیشرفته مناسب چه افرادی می باشد؟

کلاس های بحث آزاد کلاس هایی با سطح بالای مکالمه می باشند که مناسب افرادی می باشد که سطح زبان خوبی دارند و بدنبال پیشرفت بیشتر خود در زمینه مکالمه زبان انگلیسی می باشند.

کلاس بحث ازاد

چه موضوعاتی در کلاس های بحث آزاد پیشرفته مورد بحث قرار می گیرند؟

معمولا موضوعاتی که در کلاس های فری دیسکاشن مورد بحث قرار می گیرد موضوعات عمومی زبان انگلیسی هستند که اغلب دانش آموزان می توانند راجع به آن موضوعات وارد بحث بشون و نظرات خود را بیان نمایند.

هرچند که در این کلاس ها گاهی ممکن است که به دلایل مختلف از موضوعات تخصصی تر نیز بحث شود.

بحث آزاد تخصصی

بعنوان مثال ممکن است که اکثر دانش آموزان کلاس، همچنین استاد، در رشته خاصی تحصیل کرده باشند و توانایی صحبت در آن زمینه را داشته باشند. بنابر این در همچین مواردی  ممکن است مه در خصوص موضوع خاصی نیز صحبت به میان آید.

اما در واقع از آنجایی که اکثر متقاضیان کلاس ها و دوره های Free discussion افرادی می باشند که قصد شرکت در آزمون های بین المللی مثل: آیلتس و تافل را دارند، معمولا موضوعاتی مرتبط با موضوعاتی که در این آزمون ها مورد بحث قرار می گیرند استفاده می گردند.

در برخی موارد نیز اساتید باتجربه با توجه به روحیات و موضوعاتیکه برای دانش آموزان کلاس جالب و مهیج تر می باشد صحبت می کنند تا با این کار دانش آموزان انگیزه بیشتری برای شرکت در بحث داشته باشند و تلاش کنند تا با صحبت کردن به زبان انگلیسی نظرات خود را بیان نمایند.

برخی از موضوعاتیکه معمولا در کلاس های بحث آزاد صحبت می شود شامل موضوعات ذیل می باشد:

آموزش زبان کادر درمان بحث آزاد

نظام آموزش و پرورش در کشور خاصی، بهداشت و درمان، تحصیلات عالیه، آلودگی محیط زیست، حیاط وحش، ازدواج، فرزند اوری ، مهاجرت، بیکاری، غذا، موزیک، سینما و…

 

برای اینکه شرکت در کلاس های فری دیسکاشن برای شما مفید تر باشد و به تقویت دانش زبان شما کمک بیشتری کند، بهتر از چند نکته را رعایت کنید:

خجالتی و منزوی نباشید و صحبت کنید

سعی نکنید حتما درست حرف بزنید چون این کار موجب کاهش اعتماد به نفس و ساکت ماندن شما می شود. برای بیان مقصودتان سعی کنید به هر طریقی فقط صحبت کنید و اصلا نترسید اگر کلمات و گرامر صحیح به کار نمی برید. شما در کلاس شرکت می کنید که این ایرادات را برطرف کنید!

هر بار لغات جدیدی را یاد بگیرید و سعی کنید در صحبت ها از آن استفاده کنید

متن بخوانید! هر بار قبل از کلاس مقالات عمومی انگلیسی با موضوعات شبیه به کلاس را بخوانید. این کار به شما برای بیان نظرات و استفاده از کلمات ایده می دهد و کمک می کند حرف بیشتری برای گفتن داشته باشید.
در خانه تمرین کنید! سعی کنید در خانه با خودتان بلند یلند صحبت کنید و آنچه مدرس در کلاس آموزش داده را بکار گیرید.
به جای تاکید روی صحیح صحبت کردن، به روان صحبت کردن توجه کنید. وقتی روان صحبت کنید، هرچند که ایراداتی هم داشته باشید، مهم نیست مخاطب شما منظورتان را بهتر درک میکند تا زمانی که دائما مکث می کنید و جملات را اصلاح می کنید. روان صحبت کردن به افزایش اعتماد به نفس شما و رعایت لحن صحیح کمک می کند.

کلاس های فری دیسکاشن Free Discussion مناسب چه کسانی است؟

اگر با هر صطح زبانی هستید، نگران نباشید کلاس های فری دیسکاشن فقط مختص افراد با سطح زبان پیشرفته نیست. این کلاس های در تمامی موسسات دارای سطح بندی مبتدی، متوسط، پیشرفته و فوق پیشرفته هستند و شما می توانید با توجه به سطح زبانتان، در کلاس مناسب شرکت و مزایای آن بهره ببرید.
اگر قصد شرکت در آزمون بین المللی زبان، به خصوص آیلتس را دارید، شرکت در کلاس های فری دیسکاشن به شدت توصیه می شود.
اگر می خواهید به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنید، تسلط به زبان انگلیسی و توانایی مکالمه روان، از ابتدایی ترین ملزومات مهاجرت است. بنابراین شرکت در کلاس های فری دیسکاشن می تواند ظرف مدت زمان نسبتا کوتاهی اسپیکینگ شما را تقویت و شما را برای مصاحبه سفارت، زندگی در کشور خارجی، مصاحبه شغلی و … آماده کند.
علاوه بر این ها، گاهی افراد هیچ الزامی برای یادگیری زبان ندارند و صرفا علاقمندند که زبان انگلیسی را روان و صریح صحبت کنند. این افراد با شرکت در کلاس های فری دیسکاشن علاوه بر تقویت زبان، می توانند با فرهنگ سایر کشور ها آشنا شوند و از تعامل با همکلاسیهایشان لذت ببرند. بنابراین شرکت در کلاس های فری دیسکاشن هیچ محدودیت سنی و یا دانشی ندارد و هر کس با هر هدف و سطح زبانی می تواند از این کلاس های مفید بهره ببرد.

نکاتی در خصوص کلاس های فری دیسکاشن Free Discussion یا بحث آزاد

این کلاس ها بهتر است به عنوان مکمل آموزش زبان استفاده شوند
کلاس های فری دیسکاشن معمولا یک روز در هفته و یک ونیم  ساعته هستند
برخی از موسسات از اساتید بومی یا Native برای کلاس های فری دیسکاشن استفاده می کنند که شرکت در این نوع کلاس ها شدیدا توصیه می شود زیرا مجبورید تمام مدت به انگلیسی صحبت کنید!

ضرفیت کلاس های فری دیسکاشن Free Discussion در موسسات مختلف متفاوت است و لی حدود 10 تا 12 نفر تعداد معمول هر کلاس است.
سعی کنید کلاس های بحث آزاد را به صورت مداوم ادامه دهید. زیرا زبان انگلیسی فرار است و اگر مدتی از آن فاصله بگیرید آنچه آموخته اید را هدر خواهید داد.
سعی کنید در کلاس هایی شرکت کنید که کسی را نمی شناسید. چون در این صورت با تمامی افراد کلاس بحث و تعامل می کنید.

معرفی آموزشکاه تخصصی زبان برای بخش بحث آزاد با اساتید مجرب در استان البرز کرج :

 آموزشگاه زبان عصر ارتباطات :

که بصورت تخصصی در آموزش بحث آزاد زبان انگلیسی فعالیت مینماید .

شما می توانید در بهترین آموزشگاه زبان کرج، آموزشگاه زبان عصر ارتباطات، بهترین حس و تجربه خود را از حضور در کلاس های بحث آزاد داشته باشین و روز به روز شاهد پیشرفت چشم گیر خود در این زمینه باشید.

همانطور که پیشتر هم اشاره شد، بهره مندی از اساتید با تجربه، دوره دیده، نیتیو/مدرک دکتراف بهترین گواه بر بالا بودن سطح کیفی کلاس های بحث آزاد موسسه می باشد. دانش آموزان با شرکت در کلاس های فری دیسکاشن آموزشگاه زبان عصر ارتباطات می توانند که حضور در کلاسی که از یک استاد أشفهرث، انگلیسی الاصل، بهره می برد همزمان مهارت های شنیداری و گفتاری خود را تقویت کنند و در خصوص تلفظ صحیح کلمات به بالاترین مدارج دسترسی پیدا کنند.

مهارت شنیداری قوی، روان صحبت کردن و یادگیری کلمات بی شمار بهمراه تلفظ صحیح بهترین هدیه می باشد که پس از شرکت کردن در کلاس های بحث آزاد آموزشگاه زبان های خارجی عصر ارتباطات شما از پیش ما و برای همیشه به یادگار خواهید داشت.

 

هم اکنون در بهترین کلاس بحث آزاد کرج ثبت نام کنید تا به جمع حرفه ای ها بپیوندید.

کلاس بحث آزاد

آموزشگاه زبان عصر ارتباطات گوهردشت کرج

چرا آموزشگاه زبان عصر ارتباطات بهترین انتخاب برای کلاس های بحث آزاد می باشد؟

در خصوص برگذاری کلاس های فری دیسکاشن یا بحث آزاد، آموزشگاه زبان عصر ارتباطات بهترین آموزشگاه زبان کرج می باشد که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد.

این موسسه آموزشی مفتخر است که با بهره مندی از بهترین اساتید بحث آزاد، مجری برگذاری بهترین کلاس های بحث آزاد در کرج می باشد.

بهره مندی از اساتید Native یا همان انگلیسی الاصل در کنار اساتید باتجربه با دارا بودن مدرک دکترای آموزش زبان های خارجه دست به دست هم داده اند تا آموزشگاه زبان های خارجی عصر ارتباطات بهترین بستر را برای این دوره پرمتقاضی فراهم نماید.

 

درواقع کلاس های فری دیسکاشن یا همان بحث آزاد با حضور اساتیدی برگذار می گردنن که همگی به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند.

اساتید آموزشگاه زبان عصر ارتباطات علاوه بر تسلط خوبی که به زبان انگلیسی دارند همگی دوره دیده و با تجربه می باشند.

بنابر این سطح کیفی کلاس های Free discussion یا همان کلاس های بحث آزاد در این موسسه آموزشی بسیار بالا است که این امر منجر به رضایت مندی مراجعه کنندگان به آموزشگاه زبان عصر ارتباطات می باشد.

 

هم اکنون میتوانید با کلیک بر روی دکمه تماس با ما ، به راحتی از موسسه برتر زبان استان البرز عصر ارتباطات مشاوره رایگان دریافت کنید

و به راحتی ثبت نام نمایید .

 

 

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 17